Alături de înscrierea în directoare web, cea mai simplă metodă de promovare pe internet o reprezintă anunţurile online. Aceste anunţuri sunt utile celor care sunt la început dar şi celor ce au ceva experienţă în domeniul vânzărilor online.
Pentru a avea succes în vânzările sau cumpărările online, aveţi nevoie de un site şi de anumite produse au servicii pe care le veţi oferi, şi pe care doriţi să le promovaţi prin anunţuri pe internet.
În momentul în care vă decideţi să publicaţi un anunţ pe internet, trebuie să ţineţi cont de câţiva factori esenţiali pentru o bună reuşită a promovării dumeavoastră, cum ar fi:
Titlul anunţului trebuie ales foarte atent şi este bine de ştiut că acesta trebuie să conţină o frază formată din cuvintele cheie esenţiale şi care să descrie cât mai la obiect produsul său serviciul aflat în vânzare.
Alege categoria, eventual subcategoria în care se încadrează cel mai bine anunţul tău, acest lucru nu este esenţial doar pentru o mai bună promovare ci şi pentru faptul că oferă asigurarea că anunţul va fi acceptat de administratorii site-ului pe care postaţi anunţul.
mare atenţie trebuie să acordaţi datelor de contact, precum şi afişarea cât mai corectă a caracteristicilor bunului, sau serviciului aflat în vânzare. Cu cât asigurăm o descriere cât mai concludenta cu atât şansele de a pierde timp în defavoarea noastră scad. Acest lucru duce practic, prin asigurarea de informaţii cât mai complete, la creşterea potenţialului de vânzare a bunului, sau serviciului pe care aveţi în vedere să îl promovaţi.
Completaţi, de asemeni, şi perioada de valabilitate pentru care sunteţi dispuşi să oferiţi produsul, oferiţi şi detalii despre livrarea produsului, eventual dacă sunteţi dispuşi să livraţi personal sau prin curier.
Preţul la care doriţi să vindeţi trebuie ales, reprezentant un factor important pentru reuşita tranzacţiei.
În ultimul timp întâlnim tot mai multe site-uri care oferă posibilitatea participanţilor la tranzacţii online să opteze pentru vânzarea la preţ fix, sau prin licitaţie. Dacă bunul tău este un bun de larg consum şi este foarte căutat, atunci vânzarea la licitaţie reprezintă cea mai bună metodă de a scoate un preţ bun la produsul său serviciul respectiv.
Dacă recomandările de mai sus, sunt respectate, atunci cu siguranţă şansele că produsul pe care urmăriţi să îl vindeţi vor fi ridicate şi nu în ultimul rând vor duce la creşterea numărului de vizitatori către site-ul dumneavoastră. Un exemplu de site, ce oferă posibilitatea vânzării atât la preţ fix, cât şi prin licitaţie a produsului dumneavoastră este www.tocmeli.ro . Un lucru inedit pe care îl aduce în plus faţă de clasicele site-uri de anunţuri este şi rubrica de blog pe tocmeli.ro, unde utilizatorii pot posta detalii amănunţite despre produsul său serviciul pe care utilizatorii doresc să îl promoveze.