Lansarea unui site de anunturi poate parea, cel putin la prima vedere, o sarcina destul de facila pentru persoanele cu experienta in mediul online. Insa, ca in orice alt domeniu exista o suita de „reguli nescrise” care ne ajuta sa ajungem mult mai facil pe drumul succesului.
Platforma utilizata pentru definirea site-ului
Intr-o maniera decisiva, platforma folosita pentru website-ul tau este aceea care iti poate aduce sau, deopotriva, iti poate rapii potentialii utilizatori dornici sa consulte anunturile actualizate din mediul online. Motivul este unul lesne de inteles, avand in vedere faptul ca diferitele template-uri sau teme deja existente in mediul online pot concura de la egal la egal cu un profil customizat, gandit intr-un limbaj de programare precum HTML-ul sau PHP-ul.
Insa, daca doresti sa aduci un plus de competitivitate platformei tale de anunturi gratuite atunci va trebui sa apelezi la serviciile unui programator experimentat, acesta fiind capabil sa aduca site-ului tau anumite functionalitati indispensabile pentru utilizatori. El te poate ajuta sa vii pe piata anunturilor gratuite cu un formular customizat, ale caror campuri pot fi cu usurinta completate de utilizatorii fideli, insa poate aduce si un plus organizatoric prin abordarea unei strategii interesante de clasificare a anunturilor.
Strategiile de marketing abordate
Dupa ce te-ai ingrijit pe deplin de formatul website-ului tau, a sosit momentul sa il promovezi cum se cuvine pentru ca acesta sa capete facil influenta si autoritate in Google. In functie de bugetul pe care ti l-ai stabilit pentru partea de marketing, optiunile tale se invart in jurul alternativelor accesibile sau al variantelor mult mai costisitoare. Din prima categorie amintim serviciile de SEO – cu rezultate de lunga durata care se raporteaza la pozitiile fruntase obtinute in cautarile Google, in timp ce a doua categorie aduce in prim plan sintagma de PPC – „play per click”, ideala pentru persoanele care doresc sa obtina rezultate imediate.
Google Adwords este strategia de marketing care va poate propulsa rapid in motoarele de cautare, oferindu-va un loc privilegiat, deasupra primelor clasate. Bineinteles, totul este contra – cost, fiecare click primit din partea utilizatorilor fiind contorizat cu o anumita suma, in functie de autoritatea cuvintelor cheie pe care le alegeti.
Design-ul & functionalitatile site-ului
Ca de fiecare data, design-ul are un cuvant de spus in atragerea utilizatorilor. Asadar, in momentul initial in care ganditi formatul si functionalitatile aferente site-ului de anunturi gratuite aveti in vedere faptul ca publicul autohton pune pret pe estetica, dar si pe simplitatea platformei. Astfel, o culoare pastelata, un design responsive care poate fi accesat si de pe telefon sau tableta, precum si o metoda facila de navigare prin meniul acestuia vor reprezenta criteriile decisive pentru diminuarea ratei de respingere.
Regulamentul intern
Vorbind despre un site de anunturi gratuite, stabilirea regulamentului „in house” este un lucru foarte important care o sa va ajute pe viitor. Astfel, puteti alege dupa bunul plac categoriile de anunturi pe care le veti pune la dispozitia utilizatorilor, lasand deoparte domeniile pe care le nu le considerati potrivite, doua exemple fiind categoriile „gambling” & „matrimoniale”. In acest fel oferiti un plus de credibilitate celor care intentioneaza sa cumpere ceva prin intermediul platformei, sporind simultan calitatea anunturilor listate.