Cugetari

Te-ai intrebat vreodata ce este acela un cuvant cheie?

Pentru a intelege cum facem un SEO bun trebuie intai sa stim ce inseamna un cuvant cheie si cum ne putem folosi de aceste cuvinte cheie pentru a ajunge in topul cautarilor.

Cuvantul cheie este ceea ce cauti tu pe motorul de cautare, iar in cazul nostru este „castravete”. El poate fi cautat atat simplu, sub forma de „castravete” cat si asociat cu alte cuvinte „ castravete murat”, iar atunci spiderul de la Google va cauta atat asocierea de cuvinte cat si cuvantul cheie singur – este chiar atat de simplu pana aici.

Atunci cand iti construiesti un site pe care vrei sa-l faci foarte popular si vizitat este absolut necesar sa tii cont de aceste aspecte si sa-l construiesti in jurul unui cuvant cheie. Poate ca ti se pare putin absurd sa construiesti un site in jurul unui cuvant, dar asta este baza unui SEO facut bine.

Fiecare astfel de cuvant are o anumita popularitate sau cu alte cuvinte este cautat de un anumit numar de ori pe Google intr-un anumit interval de timp. Google pune la dipozitie o unealta care se numeste Google AdWords Keyword Tool prin intermediul caruia putem verifica popularitatea cuvintelor, dar atentie, cu cat un cuvant este mai cautat cu atat competitia din jurul lui este mai mare deoarece mai multi webmasteri si-au construit site-uri in jurul respectivului cuvant cheie in incercarea de a domina cautarile si de a atrage viziatori.

Ca o scurtatura catre succesul deplin in cautarile pe Google este programul Adwords oferit chiar de ei care iti ofera posibilitatea sa apari in primele cautari pentru anumite cuvinte cheie contra cost. Prin urmare, unele cuvinte vor fi mai scumpe deoarece competitia din jurul lor este mult mai mare decat in cazul altor cuvinte. Cuvantul „masini” va fi obligatoriu mai scump decat cuvantul „castravete” deoarece are mai multe cautari pe luna, iar o pozitie de top ti-ar aduce foarte multi vizitatori.