Diverse

Rutine de dimineata care va pot ajuta sa renuntati la cafea

Cum poti sa mentii o sursa de energie inepuizabila? Vad cafeaua ca fiind dependenta, asa ca nu ma obisnuiesc sa beau cafea si sa nu pot iesi din ea. Ei bine, cum fac asta? Pasii care urmeaza va vor ajuta sa mentineti un nivel rezonabil de energie pe parcursul zilei.

1.Cititi dimineata timp de 20 de minute

Primul lucru pe care il fac cand ma trezesc este sa iau o carte buna si sa citesc 20 de minute. Nu-mi verific mesajele sau e-mailurile. Citirea unui lucru pozitiv dimineata va stabili tonul pentru restul zilei. Nu utilizati telefonul smartphone sau ceva care va distrage atentia.Motivul pentru care faceti acest lucru este ca veti avea un sentiment de control, pe masura ce faceti ceva util.

2. Dimineata exercitii timp de 10 minute

Citirea 20 de minute va fi urmata de 10 minute de exercitii fizice. Orice ai putea face pentru a te pompa fizic. O muzica buna va fi un plus. Exercitiul de dimineata, ajuta la cresterea metabolismului, permitandu-va sa ardeti mai multe calorii pe parcursul zilei printr-un proces numit exces de oxigen post-exercitiu. Exercitarea creste productivitatea, veti fi mai treaz si gata sa va ocupati de ziua dumneavoastra oferindu-va acea energie suplimentara.

3. Dimineata dus timp de 15 minute

Daca as alege intre dusurile de dimineata si noapte, as alege cu siguranta dusul de dimineata. Acest lucru poate fi diferit pentru majoritatea oamenilor, dar dusul de dimineata devreme este un alt surprinzator factor de energie pentru a va pregati pentru ziua cea lunga. Cercetarile arata ca un dus de dimineata poate energiza corpul si poate stimula sistemul limfatic.

4.Puteti servi micul dejun pentru 10 minute

Eu numesc asta micul dejun. Imi iau timp pentru a avea un mic dejun bogat. Acesta variaza intre fructe, cereale, paine, ciocolata calda, lapte, mancaruri si asa mai departe. Dupa micul dejun, sunt gata sa ma confrunt cu ziua. Uneori,  mananc micul dejun in biroul meu sau in clasa, dar ma voi asigura intotdeauna ca am timp pentru micul dejun. Asigurati-va ca aveti un mic dejun puternic.

Aceste reguli pot parea simpliste, asa cum sunt, dar sunt eficiente.