Online

Iata 11 modalitati eficiente de a structura continutul vesnic verde de pe site – Partea I

1. Listele si listele de verificare

Crearea unei liste numerice de top este o modalitate usoara de a digera continutul. Titlurile sunt carlige instantanee daca subiectul este relativ la cititor deoarece o persoana intelege imediat ceea ce primesc inainte de a citi articolul, cum ar fi „Top 10 moduri de a pierde 1000 de lei in 30 de zile”.

Inclusiv numerele din titlurile tale tind sa prinda un ochi al cititorului. De asemenea, se deschide usa pentru a optimiza articolele sa se afiseze in pozitia zero. Google a favorizat listele numerotate in fragmentele lor recomandate (pozitia zero) intr-un efort de a face cautarea raspunsurilor mai usoara si mai eficienta.

Dati-le un titlu captivant pentru a amplifica entuziasmul si pentru a obtine o rata de clic mai mare, cum ar fi „Top 5 motive companiile reusesc la marketing”.

2. Cel mai bun din liste si recenzii de produse

„Cel mai bun dintre liste” este o forma atemporala de continut vesnic, deoarece poate fi actualizata pentru a ramane actuala. De exemplu, lista „Cele mai bune instrumente si software pentru SEO” poate fi actualizata anual, iar postul mentine traficul care a fost generat de la intoarcerea vizitatorilor, mentinand acelasi URL intact.

3. Ghiduri Ultimate si ghiduri „Cum sa”

Ghidurile ultimate servesc drept continut vesnic deoarece sunt manuale complete si instructive care ii invata pe cititor sa faca ceva actiuni. Indiferent daca ghidul dvs. este orientat catre incepatori sau cititori care poseda cunostinte avansate despre un subiect, manualul ar trebui sa ofere cititorului ceva cu care sa poata pleca si sa aplice imediat.

Un ghid final ar trebui sa furnizeze pas cu pas sfaturi orientate pe detaliu sau instructiuni pe un anumit subiect. Ghidurile „Cum sa” sunt unul dintre cele mai populare tipuri de continut vesnic, pentru ca ii invata pe oameni o abilitate sau le ofera o cale de a rezolva o problema.

Lasa un comentariu