Evenimente

Tips-uri in organizarea petrecerii de botez

Reusita unui astfel de eveniment depinde si de echipa care va este alaturi in organizarea sa. Caci, pentru ca totul sa fie perfect de la A la Z este necesar ca atat parintii cat si proprietarii receptiei respective sa fie in egala masura implicati. Spunem in egala masura, insa parintii sunt angrenati si in alte chestiuni in cadrul botezului, asa cum ar fi stabilirea detaliilor la biserica, discutia cu artistii care vor fi prezenti la eveniment, cu firma de decoratiuni si asa mai departe. Pentru ca stim ca va este greu, ne-am gandit sa aducem si noi laolalta cateva tips-uri, sfaturi care va vor ajuta sa duceti totul la bun sfarsit.

Primul lucru pe care trebuie sa il aveti in minte este locatia, aleasa cu grija in functie de numarul invitatilor. Sala nu trebuie sa fie nici prea mica, mai ales daca organizati botezul in timpul sezonului estival, dar nici prea ampla, asta in contextul in care sunt putini invitati si s-ar putea crea impresia de „gol”. Asadar, dorim un restaurant botez Bucuresti spatios, frumos amenajat, cu un decor prietenos si aerisit.

Ne indreptam cu pasi repezi spre preparatele care vor oferi culoare meniului. Ca si in cazul nuntii, meniul contine trei feluri, dupa cum urmeaza. Primul este aperitivul, unul care poate fi organizat dupa gusturile parintilor. Cel de-al doilea fel este cel traditional, in cele mai multe situatii sarmalutele in foi de varza sau de vita avand castig de cauza. Nu in ultimul rand, avem friptura – deliciul pentru care se pastreaza fiecare invitat. La alegere, sarmalutele pot fi schimbate cu preparatele din peste, mai ales daca evenimentul are loc intr-o locatie unde productia de peste este recunoscuta.

Copilasii merita atentia speciala a parintilor care organizeaza evenimentul, mai ales ca vor fi multi la numar. Tocmai de aceea, puteti solicita meniuri diferite pentru cei mici, pentru ca mai mult ca sigur ei nu vor putea manca un meniu considerat satios chiar si pentru un adult.

O distributie corecta intre bauturile alcoolice si cele non – alcoolice, dar si un pic de atentie pentru a nu strica apetitul si asa sensibil al invitatilor. Astfel, la inceputul evenimentului se recomanda servirea unui pahar de sampanie, insa din sortimentul „sec”. Motivul este unul usor de intuit si consta tocmai in faptul ca un alt sortiment ar putea ruina pofta de mancare a mesenilor. Pe de alta parte, la sfarsit este recomandat un pahar de sampanie dulce, perfect pentru completarea tortului.

Muzica si divertismentul copilasilor. Ii aducem din nou in discutie pentru ca in mod invariabil ei vor fi o parte semnificativa a publicului. Iar daca programul muzical trebuie sa fie gandit pentru ca adultii sa se simta in largul lor, atunci si copilasii merita sa fie rasfatati cu momente de entertainment din partea organizatorilor. Si cum altfel decat prin contractarea unei firme de animatori pentru petreceri. Da, trebuie sa aduceti clowni, printese si super eroi care sa ii destinda pe micuti, dar si care sa ii scape pe parinti de grija lor pentru cateva zeci de minute.