Promovarea online nu impune criterii riguroase si conditii de incadrare intr-o campanie gandita de specialisti. Scopul primordial al campaniilor de SEO este acela de a largi spectrul vizibilitatii companiilor care s-au focusat, pana de curand, pe varianta promovarii traditionale. Marketing-ul digital este in schimbare drept consecinta a faptului ca si publicul este in schimbare, astfel ca promovarea trebuie adaptata conditiilor si contextelor date, oferind tuturor companiilor sanse egale de reusita si dezvoltare.
SEO – strategia magnetica ce determina traficul din website
Marketing-ul digital se confrunta cu o serie de constatari de actualitate, extrem de relevante pentru tendintele curente. Potrivit statisticilor oferite de www.promovareseo.com, motorul de cautare Google inregistreaza zilnic peste 57.000 de cautari / secunda, in timp ce peste 60% din utilizatorii care efectueaza o astfel de cautare acceseaza doar primele trei rezultate. Interpretarea datelor releva utilitatea campaniilor de SEO pentru contextul economic actual, precum si modul de a lupta impotriva reticentei consumatorilor la vederea publicitatii false, care se focuseaza pe recuperarea investitiei inclusa in promovare. SEO este despre vizibilitate, despre a face cunoscut domeniul de activitate al companiei care aspira la o vizibilitate mai mare, crescand, totodata, sansa de a inregistra o profitabilitate notabila in raport cu metodele traditionale de promovare.
Cuvintele – cheie ajung drept la publicul lor, indiferent de natura nisata a acestuia
Este adevarat ca exista si industrii si publicuri nisate, carora marketing-ul traditional nu le pot satisface obiectivele si asteptarile pe cat de mult si-ar dori, intrucat conservatorismul primeaza, de cele mai multe ori, in contexul promovarii acestora. In consecinta, marketing-ul digital si-a castigat popularitatea prin permisivitatea pe care o constituie la nivel de promovare, in sensul in care spectrul vizibilitatii se largeste odata cu feedback-ul primit din partea utilizatorilor predispusi si receptivi la contentul sugerat de campaniile de SEO.
Principiul de functionare al campaniilor de SEO presupune atragerea utilizatorului in site prin intermediul unui continut adecvat preferintelor si asteparilor sale, astfel ca, exact ca in viata de zi cu zi, alegerile acestuia se definesc in raport cu satisfactia pe care o are fata de ceea ce i se face cunoscut. Daca este supus unui continut de interes care ii promite indeplinirea asteptarilor, cu siguranta ca vizita in website se va finaliza printr-un parteneriat virtual concretizat prin vanzare.
Un business mic se face mare printr-o campanie de SEO
In SEO, recuzita este creativitatea specialistilor capabili sa detecteze potentialul unui content calitativ asupra publicului vizat de campanie. Antreprenorii isi pot defini primii pasi in cadrul industriei pe baza careia si-au conturat business-ul prin campanii de SEO care acapareaza din start doua planuri, pe cel al vizibilitatii, respectiv al profitabilitatii, in sensul in care costurile unei campanii SEO este notabil mai mic decat cel al unei campanii traditionale de promovare, care nu isi asuma promisiunea atingerii obiectivelor, intrucat gadget-urile castiga teren in fata reclamelor de pe TV. Mai mult, costurile mici ale campaniilor SEO incurajeaza si ambitioneaza micii antreprenori sa performeze in sectorul de interes, determinand perspective financiare semnificative.
In alta ordine de idei, SEO ofera posibilitatea de largire a spectrului vizibilitatii in online, in vederea obtinerii unor performante financiare. Pe langa faptul ca este o alternativa rentabila si eficienta a marketing-ului traditional, aceasta modalitate de promovare isi asuma primisiunea atingerii obiectivelor stabilite de companie intr-un timp scurt, pe baza unei investitii minime, conducand la dezvoltarea business-urilor mici si medii cu potential de dezvoltare in mediul online.