Online

2 lucruri pe care trebuie sa le faci in cazul unei campanii de Email marketing

In momentul in care incepi o campanie de Email Marketing sunt mai multe lucruri pe care trebuie sa le faci, cat mai repede posibil.

1. Roaga-ti abonatii sa te puna pe un “white list”

Nu uita niciodata ca indiferent de cat de bun este providerul tau de mail, unele mesaje tot ajung sa fie blocate de filtre spam. Cea mai buna apararea impotriva acestor filtre este sa iti convingi abonatii sa te adauge pe o lista de “mail-uri sigure”, “contacte” sau “white list-uri” asa cum pun la dispozitie unii provideri de servicii de mail. Bineinteles, cel mai bun mod de a face asta este sa-i rogi.

De obicei se mentioneaza asta in primele mailuri. Poti sa le spui direct ca s-ar puta ca parte din mesajele pe care le trimiti sa fie marcate ca spam si daca vor sa primieasca orice piesa de continut de la tine, ii rogi sa te adauge pe un “white list”.

Unii abonati vor face asta imediat. Altii vor face asta imediat ce vor gasi mesajele tale, mesaje pe care ar fi vrut sa le citeasca, direct in spam. Bineinteles insa ca tu trebuie sa fii cel care initiaza aceasta idee intrucat nu doresti ca parte din mesajele tale sa ajunga in spam.

2. Conversatiile au doua cai

Asigura-te ca pana si in momentele in care ai 100.000 de abonati, in spatele unui calculator este o persoana care monitorizeaza si raspunde efectiv la toate mesajele primite de la abonati.

De asemenea, este foarte bine sa folosesti in semnatura mail-urilor pe care le trimiti, un nume mersnal, nu numele unei companii. Astfel, in momentul in care vei incheia cu:

“Pentru orice intrebari, nelamuriri, comentarii, pentru orice discutie la subiect sau nu, ma poti contacta oricand.”

In aceste conditi, cititorii se vor simti mai incurajati sa raspunda unei singure persoane.