Diverse

Strategii pentru schimbarea stilului de viata

Alaturati-va clubului: Aproximativ 40 la suta dintre romani fac un legamant de imbunatatire a vietii pe 1 ianuarie si jumatate „recidiveaza” in primele 21 de zile.

Cum sa treceti cu brio prin acea perioada critica de lansare si sa continuati?

Incepeti cu aceste strategii.

Multe rezolutii au esuat pur si simplu pentru ca au fost exprimate prea vag. Asadar, mai degraba decat sa spunem: „Voi fi mai organizat”, incercati, „voi petrece 15 minute din fiecare zi organizand o parte dintr-o camera”, va sfatuieste antrenorul MJ Ryan. De asemenea, in loc sa spuneti „Vreau sa scap de greutate”, trage pentru „Am de gand sa incep sa-mi sculptez silueta prin eliminarea gustarii de seara”.

Construiti-va cazul. Pentru a va ajuta sa va clarificati obiectivele si sa va stimulati motivatia, faceti o lista a argumentelor pro si contra, spune James Prochaska, Ph.D., profesor de psihologie clinica a sanatatii la Universitatea din Rhode Island. Deci, daca doriti sa va motivati mai mult, de exemplu, profesionistii ar include cat mai multe motive pentru a sustine imboldul initial (de exemplu, veti pierde in greutate, veti dormi mai bine, va veti mari imunitatea si veti scadea stresul). Constientul ar identifica orice poate impiedica succesul dvs. – sa zicem un program aglomerat sau problemele cu banii.

Dorinta de a va intoarce la vechile obiceiuri va fi uneori destul de puternica, motiv pentru care este esential sa va galvanizati in mod regulat si chiar sa va rasplatiti, spune Ryan. Ati luat pranzul de acasa pentru intreaga saptamana de lucru? Bucurati-va de un ruj sau de niste melodii noi pentru iPod.