Compania aeriana Japan Airlines a dat un comunicat de presa prin care anunta ca pasagerii care vor achizitiona bilete de avion pentru zborurile din luna decembrie, vor beneficia de meniuri speciale.
Japan Airlines a incheiat un parteneriat cu compania KFC
Operatorul asiatic a declarat ca a semnat un parteneriat cu Kentucky Fried Chicken prin care va oferi meniuri gratuite pasagerilor in perioada sarbatorilor de iarna. Meniurile vor fi oferite pasagerilor care vor calatori la clasa premium economic si clasa economic pe rutele de zbor care decoleaza din Narita catre New York, Boston, Chicago, Los Angeles, San Diego, London, Paris si Frankfurt.
KFC este foarte popular in Japonia
Oficialii Japan Air sunt de parere ca au facut o alegere foarte buna. Potrivit statisticilor de vanzari, KFC este brandul cel mai vandut in preajma Craciunului in Japonia. Kentucky Fried Chicken ofera in sezonul rece meniuri adaptate traditiilor culinare din Japonia si chiar schimba anumite retete pentru a fi pe gustul clientilor niponi.
Potrivit directorului KFC, meniurile vor fi formate din doua pulpe de pui prajite si o portie de cartofi prajiti picanti. Ofera promotionala pusa la dispozitia clientilor in parteneriat cu Japan Airlines poarta denumirea de Air Kentucky si este realizata special pentru a fi servita pe parcursul zborurilor pe distante lungi. Oficialii Japan Air au precizat ca fiecare pasager poate beneficia de maximum doua meniuri gratuite si o bautura racoritoare la alegere.
Japan Airlines este una dintre cele mai importante companii aeriene din Japonia. Operatorul aerian se afla pe locul 6 in lume dupa numarul de pasageri transportati. Japan Airlines desfasoara zboruri in aproximativ 35 de tari din intreaga lume. In anul 2008, compania aeriana a transportat 41,2 milioane de pasageri si in anul 2010, datoria Japan Air s-a ridicat la valoarea de 2,3 miliarde de yeni.