Diverse

Crearea obiectivelor ajută antreprenorii sa ramana in breasla – I

5 strategii extrem de eficiente pentru a ramane motivat ca proprietar de afaceri

Fiecare afacere are perioadele mari si joase. Cu totii ne dorim ca intreprinderile noastre sa castige multi bani si sa reuseasca. Din pacate, pot avea nevoie de noi afaceri cu o serie de ani pana cand in sfarsit vor vedea profituri majore. In calitate de proprietar al companiei, va puteti simti descurajat sa asteptati afacerea dvs. pentru ca lucrati peste 12 ore pe zi si nu vedeti rezultate. Acest lucru te poate face sa vrei sa renunti si sa arunci prosopul, nu?

Crezi in ideea ta de afaceri? Daca da, atunci nu ar trebui sa renunti decat daca nu ai alta optiune. Daca aveti stabilitatea financiara pentru a-ti sustine afacerea si functionarea, atunci continuati-o cat mai mult timp. Unele companii au nevoie de mai mult timp decat altele pentru a iesi din teren sia se face remarcare. Pur si simplu trebuie sa-ti cresti motivatia, astfel incat sa muncesti mai mult pentru a avea succes.

Marea întrebare este cum rămâi motivat ca proprietar de afaceri? Mai jos este una din cele 5 strategii extrem de eficiente pentru a rămâne motivat, astfel încât să nu renunți prematur:

1. Creați obiective
Proprietarii de afaceri tind să își piardă motivația ori de câte ori nu reușesc să își creeze obiective. Până la urmă, dacă nu aveți niciun obiectiv pentru care să lucrați, atunci cum veți obține vreodată motivația de a face ceva? Nu vă puteți aștepta ca afacerea dvs. să aibă succes dacă nu știți ce doriți să realizați cu aceasta.

Există trei tipuri diferite de obiective de stabilit. Puteți stabili obiective pe termen scurt, obiective pe termen mediu și obiective pe termen lung. Obiectivele pe termen scurt durează între 2 săptămâni și 2 luni pentru a fi finalizate. Obiectivele la jumătatea perioadei durează între 12 luni și 24 de luni. Obiectivele pe termen lung durează peste 24 de luni.

De exemplu, obiectivele pe termen scurt ar putea include achiziționarea de bunuri sau închirierea unei clădiri. Obiectivele pe termen lung ar putea include extinderea afacerii la un al doilea magazin sau realizarea unui milion de dolari în venituri nete după 3 ani. Cu obiective ca acestea, este ușor să rămâi motivat și să te împingi să le atingi.