Traim intr-o societate in care totul se desfasoara intr-un ritm mult mai alert decat erau obisnuiti stramosii nostri. Raspunsurile ne sunt date direct, pe internet, produsele comandate nu mai trebuie ridicate din magazin ci ne vin direct la usa casei, iar telefoanele mobile si laptopurile ne permit procesarea cu succes a mai multor operatiuni. Totusi, nu trebuie ca aceasta presiune a timpului sa ne afecteze in procesul decizional. Riscam altfel sa fim indusi in eroare, sa comitem greseli care sa ne influenteze alte actiuni viitoare.
Atunci cand aceasta presiune de a face totul cat de bine, intr-un timp mai scurt, se reflecta si in modul in care realizam promovarea unei afaceri, a unui eveniment, riscam foarte mult. Alegerea unui print de calitate, preluarea materialelor finisate intr-o stare care sa ne multumeasca si intr-un timp scurt sunt lucruri cu care ne-am confruntat sau s-ar putea sa ne confruntam. Descopera acum o tipografie moderna care sa iti ofere solutii complete de imprimare, alaturi de livrare la sediu.
In aceste operatiuni, cei mai multi clienti incep cu stangul, atunci cand aleg o noua tipografie – nestiind ce sa astepte, ei permit unor pareri gresite sau grabei sau aiba un cuvant prea puternic de spus. Care sunt aceste greseli pe care le fac cei mai multi oameni, in special in Romania? Putem sa spunem ca in numeroase situatii, principala cauza este:
– Alegerea unei tipografii bazandu-ne doar pe pretul serviciilor la care apelam (sau pe discountul oferit prin prisma numarului mare de exemplare comandate)
Insa un proverb strain spune “primesti ceea ce platesti” – fara indoiala, valoarea totala a serviciului este mult mai importanta decat economisirea a cativa lei. Cel mai mic pret nu ofera si garantia unei calitati exemplare. O ecuatie simpla ar putea arata ca Valoarea = calitatea materialelor+serviciul in sine+pret.
Este oarecum logic, ca o companie, din orice domeniu de activitate sa ofere cel mai mic pret si sa aiba in acelasi timp o calitate extrem de ridicata; in acelasi timp asigurand servicii dintre cele mai bune, de pe piata. Totul are un cost si cu siguranta si aceste servicii tipografice se incadreaza aici – ieftin, repede si bun, sunt criterii care rareori pot sa fie intalnite impreuna, referindu-se la o aceeasi tipografie.
Trebuie deci luate in calcul toate cele trei directii – calitatea , serviciile si pretul. Un pret prea mic poate sa fie rezultatul unor echipamente invechite sau a unei echipe noi, nepregatite. Aceasta momeala te poate face fie sa trebuiasca sa platesti extra pentru anumite finisari sau servicii suplimentare, fie sa refaci din nou intregul set.
Insa imaginile, textele – intr-un cuvant materialele tiparite sunt imaginea ta. Nu iti poti permite promovarea unei imagini de slaba calitate, ce sa nu reflecte profesionalismul si standardele inalte