Diverse

Metode prin care scapam de oboseala din pandemie – II

„Incercati sa va ganditi doar la rezolvarea problemei; concentrati-va pe noua situatie si cum puteti realiza ceea ce doriti”, spune Gilliland. „Nu va uitati la ceea ce a fost facut,. , Care nu va ajuta, si poate duce doar la resentimente si tristete, care nu sunt utile atunci cand incercati sa fiti din nou ok. In schimb, concentrati-va pe ziua de azi, ce lucru mic poate faci in rutina dvs sa mergeti cu cativa pasi mai mult decat ati facut-o ieri. Super, acum incearca sa mai faci cativa pasi maine si sa vezi unde te duc. ”

Vorbeste despre asta.
Vorbirea are un efect terapeutic surprinzator de profund. „Cand iti pui gandurile in cuvinte incepi sa vezi si sa rezolvi problemele intr-un mod diferit”, spune Gilliland. „Discutati cu oameni sau cu profesionisti despre cum va luptati si va simtiti si intrebati-i ce fac pentru a le gestiona. S-ar putea sa fiti surprinsi cand si unde auziti o idee buna care va ajuta putin.”

Luati pauze de pe telefon si stiri.
Nu pentru totdeauna! Oricum ai nevoie de el pentru FaceTime. Dar o pauza tehnologica poate fi super utila. „Este util sa limitam utilizarea dispozitivelor digitale, precum si expunerea noastra la stiri”, a spus Whatley. Incepeti sa evaluati impactul cititului, al vizionarii sau al vorbirii despre evenimentele tulburatoare si incerte din lumea noastra. Daca va luptati, incepeti sa limitati acest lucru si incepeti sa va concentrati asupra a ceea ce puteti face, chiar daca este cel mai mic lucru. Mutarea si controlul lucrurilor mici din viata noastra pot avea rezultate mari, spune Gilliland.