Diverse

Solutii pentru print-ul digital

Nu se poate accentua intr-o masura suficienta valoarea materialelor tiparite de inalta calitate – promovarea in sine, a unei firme, activitati, actiuni, campanii sau eveniment. Vorbim de tiparituri si de obiecte promotionale, din carton, hartie, plastic sau orice alt material de baza, care niciodata nu se rezuma la a ajunge la o singura persoana. De ce sa alegem totusi acest mod de promovare a unei companii si sa nu incercam in alte directii? Poate acest print digital modern sa ofere suportul necesar unei platforme vaste de aplicatii si solutii?

In primul rand, nu trebuie ca nimeni sa afirme ca aceasta metoda de promovare prin tipar digital este singura optiune pe care o avem – intr-adevar, pentru tiraje mari, pentru publicatii sau materiale de un anume tip, exista tipografia clasica, offset. Pentru a atinge un public tanar, este recomandata investirea de timp si resurse in social media, in mediul online – acolo, campaniile, concursurile si evenimentele au deseori o mai mare sansa de reusita, daca sunt realizate corect.

Pe de alta parte, daca bugetul o permite, nu trebuie neglijata nici publicitatea disponibila prin mijloacele de comunicare in masa – televiziuni nationale sau locale, presa scrisa (reviste, ziare etc), radio si asa mai departe. Nu exista garantia ca un anumit canal sau un altul sa aduca rezultate incredibile intr-un timp scurt – insa cu o anumita analiza, o perioada de pregatire si scurte testari, se pot obtine rezultatele dorite. In unele contexte, chiar campanii de marketing online pot aduce cresteri semnificative ale vanzarilor sau participantilor, ori a vizitatorilor.

Insa utilizarea a carti de vizita, pliante, mape de prezentare si alte asemenea solutii de materiale promotionale personalizate sunt intr-un fel, temelia actiunilor ulterioare – exista pachete, pe unele tipografii le-au elaborat, ca solutie de start up – de exemplu, continand 200-300 de carti de vizita (din carton), 20-40 mape de prezentare si 1000 de pliante.

Dar care sunt cu adevarat avantajele in a apela la o astfel de tipografie digitala?

– preturile accesibile, pentru tiraje mici si medii

– personalizarea independenta a fiecarui material tiparit

– timp de realizare si livrare scurt, uneori chiar la domiciliul sau sediul precizat de client

– se pot configura template-urile si design-urile grafice, direct de acasa

– se poate utiliza o serie extinsa de finisari (capsari, taieri, biguiri, spiralari, brosari, timbru sec, folio, plastifieri)

– dimensiunile suportate pot sa ajunga pana la formate ca A4, A3 sau SRA3, pe carton/ hartie lucioasa sau mata, de diferite grosimi.

– ca materiale de baza se pot folosi hartii, cartoane speciale, autocolante, hartie calc, filme transparente pentru retroproiector

– pastrarea materialului bun de tipar pentru editari ulterioare sau retipariri

Aceste solutii de print digital pot asadar sa acopere o paleta larga de aplicatii si directii, fiind considerate ca variante eficiente de promovare, in tara noastra.