Beauty

Recomandari 2015/2016: Ce ne propun brandurile internationale in materie de coafuri

Designerii sunt firi creative ce aleg intotdeauna sa ne imbie cu noi tehnici stilistice menite sa ne atraga atentia si simpatia, insa unele dintre acestea au un scop bine definit inca de la bun inceput si anume configurarea unei „intrigi” – multe personalitati autohtone sau celebritati provenite din peisajul pestrit al Hollywood-ului declarandu-se de-a lungul timpului impresionate sau oripilate de sugestiile anumitor branduri populare.

Strategia pe care o abordeaza un brand new- face in industria modei se zbate intre doua posibilitati, riscante si contrastante in acelasi timp: abordarea liniilor clasice, acelea care nici nu vor da gres insa nici nu vor impresiona figurile familiarizate cu ideologiile noncoformiste care ajung in prim plan o data cu fiecare prezentare in parte, dar si promovarea unor artificii iesite din tiparele comune care pot fi indragite sau respinse de cunoscatori. Daca doriti sa oferiti auditoriului o prezentare de moda completa si sunteti la inceput de drum sfaturile specialistilor va indruma si catre parcurgerea unui curs de hairstyling Bucuresti, pentru ca la inceput de drum nu o sa va fie usor sa va divizati bugetul in directii variate.

Din perspectiva tendintelor, sezonul de iarna 2015 -2016 surprinde in materie de coafura prin intermediul reperelor dimensionale, prin prisma culorilor extravagante dar si prin liniile masculine care insotesc in continuare podiumurile destinate femeilor. Asadar, incepem prin a oferi un gram de atentie tentativei lui Marc Jacobs de a pozitiona clasicul coc ravasit intr-o zona mai putin abordata in trecut si anume zona fruntii.

Ei bine, modelele au defilat pe podium etaland in egala masura aceste coafuri extravagante, dar si promovand look-ul gothic, mai putin exponential pentru Marc Jacobs pana acum. Rujul burgundy ramane in continuare un must have pe masuta de cosmetice a fashionistelor din lumea intreaga, cu o singura conditie: buzele sangerii au nevoie de un machiaj fal al ochilor, preferabila fiind utilizarea mascarei si atat, fara alte linii artistice desenate cu tus sau dermatograf.

Iceberg ne-a atras atentia prin intermediul tunsorilor scurte care aduc in prim plan liniile minimaliste inspirate din moda barbateasca, dar si culori tipice: negrul mahon sau cel cu reflexii violet – albastre. O astfel de vopsea o puteti achizitiona fie din colectiile inovative ale brandurilor renumite, precum Wella sau L’Oreal sau puteti alege un pret mai accesibil selectionand o vopsea din noua campanie pe care o propune cel mai recent catalog Avon. Daca lungimea vi se pare una standard puteti arunca o privire peste sugestiile oferite de Akris.

Modelele au infatisat pe rand un look al viitorului, un bob asimetric inovativ, lipsit de fluiditate si insotit de un breton deosebit de scurt. O idee captivanta pentru fashionistele care s-au saturat de buclele lejere si de coafurile care aduc in prim plan voalurile rebele de suvite, fie in cadrul cocului sau in impletiturile rusesti. Daca parul scurt  nu va atrage in nicio versiune puteti aborda cu pragmatism propunerile brandului Dior, aici tendintele fiind cristalizate intr-o maniera deosebit de simpla. Se poarta parul drept in forma pura, sau cadrul celebrelor cozi de cal, denumirea emblematica pentru prinderea parului in varful capului, urmand ca acesta sa se reverse static asupra umerilor sau spatelui.