Diverse

Cum este diferit de ceata cerebrala sau burnout – I

Vorbind despre ruminare, urmariti cum vorbiti cu voi insiva acum si fiti atenti la dialogul vostru interior – acest stres se poate prezenta si in gandurile voastre. „Cand te simti epuizat pentru ceea ce pare„ fara motiv ”, ai tendinta de a vorbi cu tine insuti intr-un mod negativ”, spune Gilliland. Oamenii tind sa intareasca sentimentele negative cu ganduri de genul „ma simt epuizat. Nu imi vine sa fac nimic. Nimic nu suna bine. Nu-mi pasa ce ora este, ma culc”, spune el.

„Gandurile si comportamentul tale sunt conectate, motiv pentru care aceasta oboseala si epuizare iti cresc gandirea negativa”, adauga Gilliland. „Cand incepe o spirala negativa, de obicei continua pana cand o opresti. Si apoi te amesteci in incertitudinea legitima si iti faci griji si vorbesti despre lucrurile care sunt bune pentru tine – cum ar fi intalnirea cu oamenii pentru o fuga, mergeti in parc sau pur si simplu sa stati si vorbiti. ”

Cum este diferit de ceata cerebrala sau burnout
Talley a remarcat ca, desi oboseala din carantina poate parea similara cu ceata cerebrala, o modalitate usoara de a le diferentia este ca ceata cerebrala este un simptom, iar oboseala din carantina este mai mult o colectie de simptome. La fel ca epuizarea, el a explicat ca aceasta afectiune unica poate afecta una (sau toate cele trei) dintre urmatoarele categorii de simptome: