Online

Cateva sfaturi pentru strategia de continut a unei pagini in site

Creati o prezenta concreta in nisa pe care o concurati utilizand o strategie de continut eficienta. Cand realizati o strategie ar trebuie sa tineti cont de:

  • Stabiliti expertiza, autoritatea si increderea prin continutul pe care il produceti pe site si in afara acestuia.
  • Concentrati-va pe client. Tot continutul pe care il produceti trebuie sa aiba in vedere clientul pentru a maximiza valoarea pe care o oferiti.
  • Implementati un calendar editorial pentru continutul pe care compania il va produce
  • Imbunatatiti-va site-urile SEO cu continut continental de lunga durata

Continutul in forma lunga este o piesa de continut in profunzime, in care lungimea este, probabil, o medie de 1200 de cuvinte sau mai mult. Cand vizitatorii citesc continutul in format lung, acesta creste timpul petrecut pe site-ul dvs. Web. Google acorda o atentie deosebita timpului de stationare, deoarece este o indicatie directa a utilitatii unui site web pentru un utilizator.

Cand ne referim la continutul vesnic, ne referim la articole care ofera valoare cititorilor pentru o perioada nedeterminata de timp. Aceste tipuri de articole contin idei pe deplin dezvoltate, analize aprofundate sau invata o abilitate specifica. Ele vin intr-o varietate de forme, dar cel mai important sunt liste de verificare, ghiduri, interviuri, infographics sau studii de caz. Daca este scris si optimizat in mod corect, un mesaj permanent catre un blog al companiei va genera semnale pozitive pentru motoarele de cautare si va contribui la performanta unui site web.